Weboldalunkon a felhasználói élmény fokozásáért cookie-kat (sütiket) használunk. A cookie-kal kapcsolatos irányelveinket az "Adatkezelési tájékoztatóban" olvashatod el.
Menü

Garanciális Igénybejelentő Lap

Kérjük, a Garanciális Igénybejelentő Lapot kizárólag a JEBETO Kft-nél vásárolt termékek meghibásodása esetén töltsd ki!

A lenti űrlapon add meg a garanciális ügyintézés elindításához szükséges adatokat. Ezek azért kellenek, hogy a meghibásodott termék szervizünkbe történő beérkezését követően azonnal elkezdhessük a hiba felderítését és annak javítását.

 

Hogyan használd a Garanciális Igénybejelentő Lapot?


Kérjük, az űrlapot pontosan töltsd ki!

Az űrlap első részben található a termékre vagy termékekre vonatkozó adatok helye.

Tartalmazza a termék vásárlására vonatkozó adatokat, amik alapján tudjuk azonosítani, hogy melyik termék hibásodott meg, illetve hogy milyen számlaszámon, mikor vásároltad meg.

Egy hiba feltárása adott esetben sokkal hosszabb időbe telik, mint maga a javítás, vagy egy alkatrész cseréje, ezért kérjük, hogy a hiba leírását a lehető legpontosabban add meg. Egy pontos leírás a hibajelenségről nagyban megkönnyíti a hiba feltárását, így már a beérkezés előtt a javításra felkészülten tudjuk várni a terméket.

Emellett előfordulhat, hogy olyan hibajelenséggel találkoztál, aminek javítása egy egyszerű, otthon elvégezhető beállítást igényel, így nem is kell a terméket szervizünkbe hoznod. Ebben az esetben a bejelentőlap beérkezését követően kollégánk felveszi Veled a kapcsolatot, e-mailen vagy telefonon fog tájékoztatni, hogy milyen módon végezhető el az adott művelet, amitől ismét tökéletesen működő terméket használhatsz. A kapcsolatfelvétel engedélyezéséhez az űrlap alján találsz hozzájárulást.


Az űrlap második részében a termék szállítására vonatkozó adatokat kérjük, ami tartalmazza, hogy hogyan szeretnéd eljuttatni hozzánk, illetve hogy a javítás után hogyan szeretnéd visszakapni.

Amennyiben a termék szervizünkbe történő eljuttatását futárszolgálat igénybevételével kéred, úgy kérjük, hogy a terméket gondosan, szállításra alkalmas csomagolásba tedd. Azért kérjük, mert így biztonságosan, sérülések nélkül érkezhet meg hozzánk a termék, illetve előfordulhat, hogy nem megfelelő csomagolás esetén a futárszolgálat munkatársa a csomag felvételét megtagadja.

Köszönjük!

 

Garanciális Igénybejelentő Űrlap:

A garanciális igénybejelentő lap beküldéséhez kattints a Tovább gombra!